Ik ben al druk bezig met cadeaus aan het haken voor kerst (hier in Duitsland is Sinterklaas niet zo groot)
Zo heb ik voor de oma van mijn vriend sloffen gehaakt
Sorry voor de onduidelijke foto. Ik ben er best trots op (eerste kledingstuk dat ik gehaakt heb)
Ik heb het dubbeldraads gehaakt, met garen van de zeeman en de wibra.
Patroon is van drops :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten