zondag 28 september 2014

Vestje

Ik wou ook zo een shrug maken, die ik overal zie op t internet.. Nou heb ik helaas momenteel geen geld om nieuw wol te kopen... Dus heb ik gekeken wat voor garen ik nog heb liggen. Helaas niet genoeg voor een shrug :(
Dus kwam ik op t idee om een bolero te maken. Ik heel trots (en lees heel goed) in de avond gehaakt. Ik heel trots tegen m'n vriend zeggen dat ik bezig ben met een bolero, laat ik t zien begint ie te lachen! Is de bolero veel te klein voor mij :(
Komt goed uit dat ik een neefje van 2 heb, dat ik daar een vestje van maak voor hem voor de koude maanden :)
Ik plaats een foto als ie klaar is, hopelijk dat ie past! 

Groetjes, en een fijn weekend nog :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten